NathalieMarieBerg

Onsdag
Hejsan på er, allt bra med er?
Har försökt att blogga ett par gånger men datorn har inte funkat som det ska..
Får ta och leta upp en ny dator till hösten eller när sommarrean är.

Idag har jag haft HLR (hjärt-& lungräddning) utbildning.
Uppkörningen klarade jag förra veckan, så jag är i stort sätt klar med utbildningen.
Fick en ny liten uppgift idag, men annars så.

Håller just nu på att tvätta och elda lite.
Var lite små kallt och disken är klar.

Annars har dagarna rullat på som bara den.
Vi har grillat tre gånger på våran grill som vi köpte för inte så länge sen, super gott!
Har ju varit så fina och varma dagar, får hoppas att det kommer fler sådana och vi har haft det så himla bra.
Det var ungefär min lilla semester för detta året haha.


Förra veckan fick jag ett ytterligare paket från Yves Rocher, det innehöll:
Schampo
Balsam
Hårinpackning
Hårolja
Hårserum

Måste säga att jag älskar dessa produkter, dock har jag inte provat håroljan ännu.
Men antar att jag kommer gilla den också.

Ska berätta i ett annat inlägg vad vi gjorde förra veckan när det var lång helg.
Om nu datorn vill funka då..

Men vi hörs senare, så har det så bra! =)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress