NathalieMarieBerg

Fredag-Tandläkaren


Dagen började med att jag gick till tandläkaren, som vanligt har jag fina tänder.
Fick ingen sovmorgon jag inte, gick upp vid 6 och sov 5 timmar..
Skulle va hos tandläkaren vid 8.
Dem tipsade om lite grejer och jag fick en sulcatandborste.
Finns att köpa här, verkar inte som att de vanliga apoteken har någon sån.
Har letat efter en sån ett tag, men nu fick jag en gratis istället hehe =)

Stan öppnade ju inte förens vid tio, så jag tog en sväng till Granngården och köpte en pluggbox & lite mer fröer.
Råkade ta bilden på fel håll, alltså mot motljust.
Men skit samma, ni ser ju vad det är haha.
Var ca 1 timme där inne och försökte välja fröer.

Till slut hade stan öppnat och då drog jag en sväng ner dit.
Det var inte alls bra att gå in på H&M, hittade hur mycket som helst.
Men jag köpte inget, jag hann inte det höhö.
Ville inte riskera att få böter, så får väl dra in en sväng imån kanske.

Annars väntar jag på att posten ska komma eller om den har kommit, då jag väntar paket.
Mer om det sen!

Annars ska jag jobba ikväll, så blir rätt lugnt med lite plock här hemma.
Har ni några planer för kvällen? =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress