NathalieMarieBerg

Tre saker som jag borde ta tag i:
- Boka tid till massage, min rygg tar knäcken på mig.
Blev väl så efter all trädgårdsarbete, så som jag har grävt...

- Boka tid till frisören, har inte varit där på ett år.
Det behövs klippas, dock vet jag inte hur jag ska göra med färgen.
Om jag vill färga eller låta min riktiga hårfärg växa ut helt, det har kommit en bra bit.
Har funderat på en balayage färgning, antingen färga hela håret eller låta utväxten vara kvar och bara ta längderna/topparna.
Jag har velat fram och tillbaka och jag vet fortfarande inte.
Börjar iaf med att klippa det!
Dock är massagen viktigast just nu!!

- Ta och lägga ut grejerna som ska säljas..
Har sagt det ett par gånger nu men kommer aldrig dit hah.

Har ni något som ni måste ta tag i?


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress