NathalieMarieBerg

Sommarlista
Hittade ännu en lista från Babypeaches.
Listan handlar om vad jag ska göra denna sommaren.


Vad ska du göra i sommar?
Det som är bokat är att karln och jag ska till Falkenberg och kolla på vallarna "Jäkelskap i kikar´n".
Familjeträff hos svärföräldrarna.
Vi har lite planer på att åka till Halmstad och åka Zipline, men inget som är bokat ännu.

Ska du åka någonstans?
Falkenberg & Varberg.

Hur länge ska du vara ledig?
Jag har en vecka semester, sen är jag ju ledig på helgerna.


Bild från Motala förra året.
 
Vad vill du verkligen hinna med?
Läsa..
Nä, men jag vill gärna åka och dansa.
Det var ett tag sen.

Vem kommer du vara mest med?
Min sambo, vänner & familj.

Vad kommer du lägga mest pengar på?
Ehh, mat!?!

Vad kommer du köpa inför sommaren?
Solskyddsfaktor, det har jag redan.
Kanske behöver en till?

Kommer du använda det?
Ja, har redan bränt mig hah.

Kommer du bli brun?
Troligtvis inte, tror inte det blir någon höjdare med sol.
Well see!

Vad kommer du äta?
Mycket sallad!
Grillat iaf.

Vad kommer göra den här sommaren extra bra?
Att jag får tillbringa ännu en gång med min sambo.

Vad kommer du ha på dig?
Beror ju på vädret.
Men hoppas på att få ha kjol, shorts & klänning.

Vad oroar du dig för?
Att det blir massa regn och kallt.


Bild från i år på hemmaplan.

Vad kommer du dricka?
Cider, vatten, och drinkar.
Kallt anyway.

Vad kommer bli extra speciellt i år?
Att vi har bokat kusthotellet i Varberg, vi ska bo lite lyxigt hade vi tänkt om det blir bra väder den helgen.




Miss Baby Peaches

Kul att du också gjorde listan! Hoppas du får en bra sommar! :D

Svar: Tack och detsamma! =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress