NathalieMarieBerg

Spa dag

Varje söndag har jag spa dag här hemma.
Mest är det för fötterna och de mår så himla bra av det.

Först borstar jag av fötterna och sedan filar jag dem med filen/borsten från märket ecotools, köpt på apotea.
Mina fot produkter kommer från yves rocher, det består av en peeling, fotbalsam & fotcréme.
Även har jag en fotgel för svullna och trötta fötter, som man kan använda efter tungt jobb.

Till ansiktet använder jag face mask, en svart mask som man drar bort efteråt från maybeauty.
Masken motverkar orenheter  och tar bort pormaskar, olja i fet hy och död hud.
Första gången gjorde det lite ont att ta bort den, men efter några gånger så har man vant sig och känner inte av det.

Jag rekommenderar starkt dessa produkter, de är sjukt bra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress