NathalieMarieBerg

Lite smått och gott
 
Bjuder på lite bilder på vad som har hänt senaste tiden typ.
För någon helg sen, så köpte min bror min svärfars traktor och den har han fixat nu.
Nu går den framåt och bakåt!
Jag fick några tomatplantor av svärmor i somras och en del tomater har blivit färdiga.
Goda var dem!

En bild på Eros måste också vara med, han var så söt när han låg sådär.
Nu håller jag på och gräver ett håll, jag använder jorden till mina rabatter.
Sen ska även ett av körsbärs träden i där.
Jag håller på och flytta runt alla växterna haha.

Annars så har jag börjat plugga på distans, svenska 2 och matematik 2a.
Men jag hoppar av matematiken, då jag inte hinner med den.
Eller jag gör lite ändå, men jag hinner inte bli klar med den boken på de månader som de vill.
Så jag tänkte att jag gör ut den och gör i min egna takt och sen skriver in mig igen och gör proven.
Mycket smidigare tycker jag hahah.
Sen kommer jag inte riktigt ihåg hur man räknar ut allt, så det tar lite tid..
Var några år sen jag pluggade matte.

Vi var på kalas i helgen och nu ska sambon få sitt andra kusinbarn också.
Barnet föds nästa år, tycker det ploppar ut ungar här och där.
Nästa månad ska vi på dop för sambons elfte syskonbarn..
Det är en hel del!

I helgen var jag ute på svampjakt med mamma, dock hittade jag/vi bara en kantarell.
Men fick lite av mamma som hon hittade senare, då jag mer eller mindre tröttnade.
Tror jag väljer att köpa istället haha.

Jag mår bra iaf och nu började idol.
Ha en bra måndagskväll! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress