NathalieMarieBerg

Ecotools-Apotea
 
Fick ett paket i fredags från apotea.
(Bilden är tagen med mobilen.. därav dålig kvalité)

Ny salva fick hänga med hem, använder inte salva så mycket längre.
Men är bra att ha ifall om klådan skulle komma igen.

Annars så köpte jag stödstrumpor, läkaren tyckte jag skulle prova såna. Det skulle hjälpa min blodcirulation och jag skulle inte vara så yr när jag har suttit ner länge.
Så får väl se om dem funkar, men de är sköna.
Provar de för första gången nu hehe.

Men en eco duschborste, fotfil, duschsvamp och någon borste från märket ecotools.
Jag kan ju säga att jag gillar dessa grejer efter en enda användning hittils.

Sen skänkte jag även en slant var till SOS barnbyar och WWF.
Då jag även fick 10% var för nästa köp eller kan man ge bort det i present.

Håller på att byta ut produkter till ekologiskt, vilket ni nog har märkt.
Min hud och hår mår mycket bättre. 
Har lite kvar att byta ut, men det tar tid..



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress