NathalieMarieBerg

Lite höst fotografering

 
Då var denna dagen snart slut.
Hann iaf med att städa, diska och tvätta.
Sen spenderade jag tiden ute och försökte fotografera fåglar.
Det var verkligen inte lätt, blåmesarna/talgoxarna är sjukt snabba.
Så att få något bra fokus på dem var inte lätt.
Min kamera är inte riktigt till för det där haha.
Har funderat länge på att skaffa en systemkamera och jag har hittat en favorit.
Men det får vänta ett tag, kanske blir sommarens köp.

Jag försökte att få fåglarna att äta från min hand, men det där tålamodet med att stå still hela tiden klarar jag inte haha.
Sen att jag har lite hosta gjorde ju inte saken bättre, de blir ju rädda.
Så jag fick lägga fröna i mina kaffekoppar som hänger i trädet.
Det gick lite bättre att stå stilla och vänta på dem.
Men som sagt suddiga bilder.

Något plugg blev det dock inte, får ta det på söndag. 
Imorgon blir det dop och ska väl ta tag i det dära bullbaket också.

Annars sitter jag och väntar på att idol ska börja nu.
Ha en fin fredags kväll! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress