NathalieMarieBerg

Kroppen strejkar
Godkväll på er alla!

Har ni det bra?
Själv så har jag det bra typ, min kropp strejkar lite och har skit ont överallt.
Ryggen, axlarna värker som bara en, magen och brösten hade jag skit ont i för en stund sen.
Men där har det släppt nu.
Kanske var för att jag tränade innan!?!
Så jag sitter framför tv med massage kudde bakom ryggen och tänt brasa i både kamin och vedspis.
Så myser i mitt nya underställ från revolutionrace, det kom idag.
Det visar jag en annan gång!
Eros håller mig sällskap, han vet när man mår skit.
Sambon är på utbildning igen och kommer hem nästa fredag.
Jag har lång ledigt och tanken är att jag ska plugga.
Tänkte jag skulle göra det idag, men kroppen strejkar.
Så jag får tar det imorgon, det måste jag göra iaf.
Även om jag inte har någon lust till det.

Det enda jag vill göra nu är att äta bullar och kolla på game of thrones haha.
Orkade iaf med att slänga lite skräp och handla lite mat.
Dock var winerbrödet slut som jag vart så sugen på..
Det är fan alltid slut i byhålan höhö.

Ska ni kolla på idol ikväll?
Vem hejar ni på?
Själv hejar jag på Chris =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress