NathalieMarieBerg

Underbara vår

Från köksfönstret hittade jag en blåmes som satt utanför.
De är så fina!

Hur mår ni?
Jag mår bara bra, känner mig dock väldigt slut i hela kroppen.

Helgen bestog av lite shopping på H&M, vi köpte lite bebiskläder till karlns kusins barn.
Då vi blev bjudna dit på mat och fick träffa bebisen för första gången.
De bjöd på kycklinggryta & ris, super gott.
Och det var ju så himla fint väder också, vi var ute en del då såklart.
Kollade på mello (tyckte det var rätt låt & artist som vann), gjorde ett besök hos Arvid, handlade mat & njöt helt enkelt.

Jag har även sått fröer, så får hoppas att jag lyckas.
Spännande, mer om det en annan dag! =)

Idag har jag gjort eget ansiktsvatten & ansikts- & kroppspeeling.
Provade lite nu, så vi får väl se om det funkar =)
Men det kändes bra.

Annars blir det jobb ikväll, tänkte jag skulle ta en vända till gymmet nu med.
Var tre veckor sen jag var där, tröttnade på det haha och jag var ju sjuk också.

Skam den som ger sig!

Ska ut och leta efter Eros, ha en bra dag!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress