NathalieMarieBerg

Lillörda

En bild från någon månad sedan.

Hej på er, hur är det med er?

Själv sitter jag här och är genom förkyld, dock har jag ingen feber.
Men har mått skit sen i söndags, börjat bli piggare nu iaf.
Trots att jag har mått dåligt, så har jag jobbat och varit i skolan ändå.
Gymmet fick jag skippa..

Hade körprov på del 1 i måndags, fick reda på det samma dag.
Kan inte påstå att det gick så bra som jag ville men blev godkänd iaf haha.
Mådde så dåligt, trodde jag skulle få magsjuka och sov bara 2-3 timmar den natten.

Imån ska jag ha praktik haha, det med vila är jag inte bra på.
Lite förkylning klarar man väl av ;)

Annars när jag har varit lite hemma, så har jag suttit och läst om skadliga ämnen, tänder och en himla massa mer.
Det är en hel vetenskap om tänderna och allt som hör till.
Och jag har hittat lite grejer som verkar intressanta/roliga att testa.
Då jag vill så gärna kunna byta ut alla produkter med skadliga ämnen så som tandkräm, golvmedel (nu har jag en ångmopp), men använder ajax när Eros skiter på golvet.
Så vill sluta använda det helt och hållet, gäller även tvättmedel.
Mot miljövänligare och giftfria produkter, även för att det blir billigare i längden också.

Så detta lär bli intressant!! :D

Nu har jag nyligen lagat mat, vi ska få lite besök och sen blir det farmen & sveriges mästerkock.
Ha en bra onsdags kväll! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress