NathalieMarieBerg

Friyaay
Godkväll eller rättare sagt godnatt hah.

Jag har suttit fastklistrad vid datorn hela kvällen och läst en hel del om diverse saker och skrivit ner & sparat.
Innan dess har jag städat hela förmiddag & eftermiddag.

Var tvungen att bli av med alla bakterierna nu när jag har varit sjuk.
Är lite förkyld & seg, men det är så mycket bättre nu.
Sover som en stock också, kanske lite länge dock.

Karln min, ja han mår alltid dåligt verkar det som.
Så går det när man inte lyssnar på sin sambo haha.
Enligt han så har han mått dåligt i två veckor, förkylningen sätter sig i kroppen på han istället för snorig näsa.
Så jag får väl ta fram "groggen" till han, ingefära & citron mums ;)

Igår hade jag praktik och det gick väl bra trots att jag satt och snorade höh.
Dock var det drygt, personen jag åkte med hade inte så bra humor så jaa..
Så jag bestämde att jag skulle vara hemma idag (fredag).
Var väl lika bra för att vila upp mig och jag vilade ju verkligen.. hehe.

Klippte även mitt hår eller rättare sagt toppade det lite och det gjorde jag själv.
Blev inte så pjåkigt och smörjde in med olivolja efter det hade torkat.
Ingen annan vågar ju klippa/toppa mitt hår, så då får man göra det själv.
Tänker inte gå till en frisör för att toppa lite och lägga pengar på det.
Nähee nä!

Hur har eran fredag varit?
Nu ska jag gå och lägga mig i den nybäddade rena sängen <3
Godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress