NathalieMarieBerg

Trädgårdsland
 
 Hejhej!

Drog en snabb runda till skolan och lämnade in de sista uppgifterna.
Jag har fått mitt nya körkort och inväntar mitt nya YKB-kort. 

Det regnar som bara den ute, så jag får försöka hitta på något inne.
Fast det är väldigt skönt att det regnar nu, då det behövs. 
Annars så ser ni mitt trädgårdsland som jag har grävt ut lite, måste ändå säga att det går väldigt fort och göra det.
Tog 2-3 timmar och även grävde jag ut åt rabarbern.
Ena sidan är det lite snett, så det ska fixas till, plantering blir inte förens nästa år.
Måste planera vad jag ska plantera för något och hur det ska vara.

Vad tycker ni om gräsplättarna som ligger där?

Tänkte det skulle vara snyggt och det är ju lämpligt att gå på när man vattnar eller rensar ogräs.
Men får väl se!!

Den här regntunnan skulle ha varit bra och ha nu haha, men får skaffa det så småningom.
Det hinns, en sak i taget typ.

Nähe, jag får väl ta och virka, måla eller något.
Eros ligger här bredvid mig och myser.
Ha en bra onsdag trots regnet =)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress