NathalieMarieBerg

Organi Cup

Nu har jag använt denna underbara menskopp några gånger och det är det bästa jag har köpt.
Man har inga mer problem!!
Nu gillar jag att ha mens haha.

Man kan göra precis allting med den, bada, träna och ja allt som sagt.

- Den skaver inte, märker knappt att man har den i.
- Skonsamt mot underlivet & miljön.
- Man sparar de där ca 3000 kr, som man lägger på bindor/tamponger om året.
- Finns i två storlekar, storlek A-för de som inte har fött barn vaginalt, Storlek B-för de som har fött barn vaginalt eller har kraftig menstruation.
- Innanför förpackningen, så står det hur man gör med den.
- Man kokar den i 5 min innan och efter användning.
- Enkel att rengöra, skölj bara ur & torka med papper. 

Helt underbar helt enkelt, jag köpte min på apotea här.
Även en perfekt present för den tjej som har sin första menstruation, eller till vilken kvinna som helst egentligen.

Mikaela

Hmm man kanske faktiskt ska ta och testa!

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra, det är så värt det.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress