NathalieMarieBerg

Torsdag


Hej i mörkret!
Bjuder en bild på Eros, tagen när det var "snöstorm".

Vad har hänt sen sist?
En väldigt bra fråga, inget jag kommer direkt ihåg men jag har börjat plugga nu.
Jag trivs väldigt bra med det och lärarna samt de andra i klassen är härliga.
Har fått bra kontakt med en kille som är runt 30 år haha.
Kändes lite mysko men han är som 25 år haha, vi sitter och diskuterar allt möjligt.

Men det går bra på utbildningen och jag är ju självklart yngst xD
Jag är ju bara barnet som läraren sa första dagen.
Precis vad man vill höra ;P

Nu har jag lång helg men på dagarna pluggar jag hemma, annars rullar dagarna på med jobb, skola & gym.
Sen ska jag försöka klämma in praktik också och även hinna med mina hobbies.
Men det ska allt gå!

Försöker just nu att virka en elefant, jag får inte riktigt ihop den.
Så jag får åka till svärmor och be om hjälp.

Idag firade vi min mor, hon fick en kamera av alla oss barnen.
Får väl se om hon lyckas klura ut hur den funkar, modern teknik för henne är svårt.

På lördag blir det kalas för sambons bror, sen får vi se vad som händer.
Ha en bra torsdags kväll, ska fortsätta glo på tv och påbörja ett annat virk projekt =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress