NathalieMarieBerg

Nyår

Mitt nyår var annorlunda än vad vi brukar göra haha.
Men det var trevligt.
Rätt skönt att slippa bakfyllan.

Vi firade hos ett par vänner, vi var bara fyra stycken.
De skulle iväg dagen efter, så blev inte alls mycket dricka, blev mest alkoholfritt för min del.
Gillar inte alls att festa längre, hade gillat bara att vara hemma och titta på film på nyår.
Men sällskap är alltid kul!

Det blev trerätters som de hade beställt, såg ut såhär:
Förrätt: Hummersoppa med bakat bröd (as gott.)
Huvudrätt: Amodine potatis med oxfilé samt baconlindad ärtskida (den var lite sådär men gick att äta.)
Efterrätt: Vaniljpannacotta (super god.)

Därefter kollade vi på grevinnan och betjänten, spelade bingolotto och nej vi vann ingenting nu heller.
Efter det blev det bastu innan tolvslaget.
Vi blev lite sena ut till tolvslaget men vad gör det haha.
Lite fyrverkerier & skumpa.
Det blåste och regnade så vi gick in ganska fort och spelade sällskapsspelet brain storms.
Det var ett rätt kul spel, så det får jag ta och skaffa.

Så det var ett bra nyår, tycker inte det känns som ett nytt år utan jag håller mig på oktober fortfarande haha.
Hade gärna varit lite mer folk menmen.

Vi var hemma vid halv tre, tycker det ändå var en lagom tid att vara hemma & vid elva klev vi upp idag.
Har inte gjort så mycket idag, bokade lite "resor" framöver.
Kommer senare när det är dags att åka, men har nåt att se fram emot iaf.

Elias och Karroh kom på besök en runda och även min bror.

Tänkte jag skulle fixat lite outfit bilder igår men det blåste och regnade.
Kommer eventuellt snö snart, så ska försöka fixa då =)

Hur var erat nyår då? =)

Ska fortsätta kolla på pearl harbor, vi hörs! =)
Miss Baby Peaches

VAd kul att du var så nöjd med ditt nyår!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress