NathalieMarieBerg

Carl William Kappa

Hej, idag är det trettondagjul (tror det heter så) och typ alla är lediga, iaf vi är det.
Gjorde inte alls speciellt mycket utan drog in till stan och träffade Karroh & Elias.
Men ingen av oss handlade nånting haha.
Meningen med att åka in till stan!?!
Mina planer förstördes hah, så får väl försöka hinna med det imån.

Sambon och jag åkte ner till sjön, jag tänkte fota lite.
Hann ta några bilder innan kameran dog, typiskt.
Tänkte att jag skulle visa julklappen som sambon fick av mig.
En Carl William kappa i ull som var på rea.

Köpte den i en affär som heter Cassels, som man alltid bara går förbi men vi snubblade in där.
Han blev nöjd och snygg i den för övrigt! =)

Får vi se vad vi hittar på ikväll, vad ska ni hitta på?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress