NathalieMarieBerg

3 saker listan

Hittade listan hos Anneli.

3 saker jag ofta gör:

- Kollar in instagram haha.
- Dricker vatten.
- Sover. 

3 saker jag gillar:

- Pyssla
- Träna
- Att alltid ha nåt att göra (kan inte sitta still xD)

3 saker jag inte gillar:

När Eros (katten) håller en vaken på nätterna.
- Karuseller.
Tovigt hår.

3 saker jag borde:

- Ta tag i pluggandet på svenska, matte & engelska.
- Plocka undan julen haha.
- Sy klart julgardinerna (så kan man använda dem vid nästa jul)

3 saker jag kan:

- Göra flera saker samtidigt t.ex. laga mat, diska, städa & surfa (på mobilen.)
- Vara kreativ.
- Virka.

3 saker jag vill:

- Ha ett heltids jobb (jobbar på 25 % & pluggar nu.)
- Bygga hus.
- Renovera i torpet även om jag inte får haha.

3 saker jag ser fram emot:

- Måndagen, då börjar utbildningen på allvar.
- Tills det är tillräckligt varmt så man kan plantera & hålla på i trädgården.
- Att jag lyckas få in allt i mitt schema med plugg, jobb, gym & mina hobbies/projekt.

3 saker jag inte kan:

- Spela fiol.
- Somna i tid?
- Sitta still.

3 saker jag blir lugn av:

- När projekten blir klara, en efter en.
- Läsa.
- När jag får massage/blir kliad i håret/på ryggen.

3 saker jag blir stressad av:

- Hm.. när jag har för många projekt & vet inte om jag hinner bli klar.
- När jag går ensam och handlar & folk tittar på en.
- När jag vill hinna läsa så många böcker som helst?

3 saker jag gjort i helgen:

- Pysslat.
- Tagit det lugnt.
- Åt årets första semla.

3 saker jag gjort den senaste veckan:

- Jobbat.
- Gymmat.
- Pysslat.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress