NathalieMarieBerg

20 saker om mig
Hittade listan här.

1. Vad heter du?

Nathalie

 

2. Smeknamn?
Nu har jag inga vad jag vet, men innan var det Natta.

3. Födelsedag?
4 mars.


4. Stjärntecken?
Fisk


5. Yrke?
Terminalarbetare just nu.

6. Hårfärg?
Brun.


7. Ögonfärg?
Bruna.


8. Piercing?
6 st i öronen.
Har haft i navlen, men blev infekterat.


9. Tatueringar?
Inga.
Vid en period var jag väldigt sugen på att tatuera mig, nu vill jag inte ha nån alls hah.


10. Höger/vänster hänt?
Högerhänt.

11. Bästa vän?
Sambon.


12. Favoritfilm?
Jag har på tok för mycket favorit filmer.
The Notebook, Harry Potter, sagan om ringen & massa mera.


13. Favoritserie?
Barnmorskan i East End, Vampire Diaries, Izombie & Grimm.


14. Favoritlåt?
Hmm..
Jag har ingen direkt så, finns många bra.


15. Favoritfärg?
Röd & Marinblå.


16. Favoritrestaurang?
Har ingen där heller men Hong Kong & Fyra Krogar har god mat.


17. Favoritaffär?
H&M.


18. Favoritbok?
Carin Hjulströms böcker om Frida Fors & Kajas resa.
Barnmorskan i East End.


19. Favorittidning?
Läser ej tidning.

 
20. Favoritskor?
I love all my shoes.
 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress