NathalieMarieBerg

Swiss Clinic-Skin Renewal-Skin Roller



För ett tag sen berättade jag att jag provade skin renewal/skin roller från swiss clinic.
Första bilden är förebild och de andra två är efterbilder.
Ni ser kanske att jag hade mycket ärr på första bilden och sedan att de har minskat på de andra två (de mörka fläckarna är ärr)?

Jag ser iaf skillnad, det var inte världens lättaste att ta bilder haha.
Dessa är inte heller redigerade mer än att jag bara beskärde bilderna och jag tog även där det var värst.
Jag är inte heller sponsrad!

Jag slutade ett tag med den, men har nu börjat använda den igen.
Då min hud har blivit dålig igen, finnar & ärr.
Dock ska man inte använda denna på finnar utan det är till självaste ärren som uppstår efteråt.
Är en person som inte kan sluta klämma på mina finnar..
Har du också det problemet så rekommenderar jag starkt denna produkt.
Man får använda den ett par gånger innan det händer nåt, så ni inte tror att det sker på en dag.
Tålamod får man ha!

Finns att köpa här och även läsa mer om.
Den kostar lite, men det är så värt det!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress