NathalieMarieBerg

Kalas, Mello & Lördag

Bjuder på en bild från häromdagen.
Tycker ändå den blev bra trots att det är svårt att ta bilder på fåglar.
De brukar ju vara snabba!

Igår spenderade jag dagen med att ge mina fötter kärlek och satt & läste.
Kvällen bjöd på kalas för bror min, han fyllde 23 år.
Det blev tacos och lite fika, sen flög den kvällen iväg och då var det dags för sängen.

Har precis satt igång tvättmaskinen och har beställt hem nya sänglampor.
Ni får se senare vilka det blev, hade en rabattkod som går ut imorgon.
Så lika bra att använda den!

Karln min är ute i skogen med sin far och röjer.
Vet inte riktigt vad som händer ikväll, mer än att mello är och det är ju i Växjö (i min hemstad typ.)
Ligger iaf nära haha.
Dock tänker inte jag gå, jag följer det på tv:en istället.
Vet bara en som är med haha och det är Robin Bengtsson.

Tittar ni på mello?

Nähe, jag ska ta och läsa lite.
Ha en bra lördag! =)
Miss Baby Peaches

Jag tittat på mello men det är inte mycket bra i år tyvärr!

Svar: Mjae, några låtar är bra men var lite dåligt.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress