NathalieMarieBerg

Har du. Vem. Vilken. Vad?
Har du:
 
Folköl i kylen:
Nej, har alkohol hemma ca 2 gånger om året.
 
Något husdjur:
En katt, Eros <3
 
Någon favoritapp:
Instagram varje dag.
 
Gymkort:
Ja, det har jag.
 
Några MVG:n:
Nån var det nog men mest VG eller B/C som det heter nu.
 
Något beroende:
Har ett litet sockerberoende just nu hahah.
 
Vem:
 
Längtar du mest efter:
Karln min, han jobbar nu.
 
Stör du dig på:
Folk som går iväg från arbetet där dem blivit placerade & gör nåt annat.
Folk som hänger efter en på jobbet & bara glor..
 
Lagar mat:
Det blir oftast jag som gör maten, då det alltid blir något nytt & varierande när jag gör det.
 
Diskar:
Ska vi diska förhand så blir det jag som ryker på det haha.
Allting går inte in, i den lilla diskmaskinen.
 
Vilken:
 
Tidning läser du:
Ingen just nu, kollar på aftonbladets app lite då och då.
 
Buss åker du oftast:
Jag tar bilen, bor ju på landet.
 
Dag fyller du år:
Fyller den 4 mars på en lördag detta året.
 
Årstid föredrar du:
Jag gillar alla årstider.
Finns för- & nackdelar, men mest fördelar.
Nu längtar jag efter våren & sommaren, så jag kan börja plantera och hålla på med mina projekt.
 
Vad:
 
Vill du arbeta med:
Allt möjligt, vill nog inte vara en som är fast på ett ställe och göra samma sak.
Kan ha tre jobb, så länge det är varierande arbetsuppgifter.
 
Är roligast just nu:
Hmm..
Utbildningen/plugget.
 
Läser du för bok:
Kärlek sökes av Carin Hjulström.
 
Ska du göra nu:
Ta tag i disken & allt det andra.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress