NathalieMarieBerg

Gamla burkar & flaskor-Tvätt- & Sköljmedel förvaring


Har ni haft en bra helg?

Min har varit lugn men jag har fått en del gjort.
Fredagen blev lugn, då jag hade praktiserat och jag trivs väldigt bra där.
Ett härligt gäng med andra ord!

Fredags kvällen somnade jag i soffan haha.
I lördags åkte vi in till stan, köpte lite presenter till min systerdotter, nya kökshanddukar hit och lite mat.
Karln min var lite sjuk så kvällen blev lugn.
Jag plockade och rensade i torpet och gjorde klart alla tester på datorn.

Söndagen idag spenderades på loppis, köpte burkarna som är på bilden och lite annat smått och gott.
Det får ni se en annan gång!

Även flaskorna är från samma loppis, men de köpte jag för några år sen.
Hällde i tvätt- & sköljmedel i dem, tycker det blev så mycket snyggare än de där fula förpackningarna som det annars är i.
Eller vad säger ni?

Blev lite städning idag och Elias och Karroh kom på besök.
Nu blir det lugnt framför tv.

Ha en bra söndags kväll! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress