NathalieMarieBerg

Ytterligare ett paket & Ensam i en hel månad

I veckan fick jag ett ytterligare paket, fast från yves rocher.
Det innehöll brun utan sol för kropp & ansikte och även en peeling för kroppen.
Testade grejerna igår, har märkt lite skillnad i ansiktet.
Vet inte hur lång tid det tar innan man ser skillnad, första gången jag provar sånt här.
Så får använda de några gånger till.

Har ni använt sånt här?

Gillar ju inte att ligga och sola, måste alltid ha nåt att göra.
Föredrar att arbeta i solen men då har jag arbetsbyxor på mig, så blir inte brun där haha.
Sen fryser jag rätt ofta.. höh..
Då kunde jag lika väl prova detta.

Annars då!?!
Min sambo har åkt på utbildning och är borta en hel månad.
Bröt ihop när han väl åkte och känner mig ensam.
Dagarna är lättare än kvällarna!
Bryter även ihop när folk frågar vart han är..
Trodde jag skulle klara detta, men det är jobbigt.
Vänjer kanske mig efter ett par dagar.

Håller jag mig sysselsatt så överlever jag, men kvällarna är som sagt väldigt jobbiga.

Igår hjälpte jag min bror att flytta, han har nämligen äntligen köpt hus.
Gick rätt snabbt ändå och han bjöd på pizza.
Visserligen var det min födelsedagspresent till han, enkelt och smidigt hah.
Kvällen spenderade jag med att kolla på Grimm & Talang.

Idag tänkte jag plantera om lite växter, städa & plugga.
Ska bara kolla klart på avsnittet Medium.

Vad har ni hittat på i helgen? =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress