NathalieMarieBerg

Valborg & Weekend


Hejsan!
Trevlig Valborg på er.
Vad ska ni hitta på denna Valborg?

Jag gör inte speciellt mycket, pluggar lite titt som tätt annars kollar jag på youtube med Eros.
Väntar på att sambon ska ringa om han nu gör det..

Annars idag har jag slängt skräp.
När jag lastade in det, så hoppade Eros in i bilen xD
Han ville också med!
Även städat lite, tvättat bilen, pluggat och åkte ut en sväng till mor min.
Där hittade jag nämligen min morfars gamla cykel, en Crescent.
Måste ju ändå säga att det var väldigt bra skick på den efter dessa år som den har legat.
Punktering på bakdäcket & lyset funkar inte, men det är ju vanligt hos gamla cyklar.
Lite rost oxå, men annars funkar den.
Får ta och rota lite mera där uppe, kanske hittar ännu mera guldklimpar hehe ;)

Mor bjöd även på våfflor, mums!

I fredags spenderades dagen med lite mer städning och pluggande, bror min ville ha hjälp att flytta Buicken.
Självklart ställer jag upp, han hjälpte mig med att starta Subarun.
Bilen har krabbat lite för mig, sen fick jag låna en bil av min andra bror.
Den krabbade sen också en dag men sen funkade den nästa dag höh..

Därefter kom båda mina bröder och Arvid på besök, det blev bara massa snack.

Lördagen blev en runda till stan med mor min, jag skulle handla en del mat.
Så man överlever haha!
Vi gick dock runt på Grand först, då de firade 6 årsdag eller nåt där.
Efter det drog vi till Blomsterlandet och handlade lite.
Jag köpte en monstera, en paraplyaralia och lite fröer.
Fick en pelargon av mor, den står fint i köket.

Imån blir det mera plugg, ska ha ykb prov på onsdag.
Blir eventuellt en runda till min bror också.
Sen får vi se vad som händer.

Karln min kommer iaf hem på fredag, det blev lite ändrat.
Skönt iaf!

Ha det så bra, så hörs vi! =)

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Lät som ett par bra och produktiva dagar :)

Svar: Ja, det var det =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress