NathalieMarieBerg

Påskhelgen & Loppis

Hejhej, har ni haft en bra påsk? =)

Min har varit kanon.
Långfredagen gjorde vi inte så mycket, då jag fick lägga mig tidigt.
För jag började min praktik kl 05:00 på påskaftons morgon.
Det valde jag själv att ha, men det gick bra och direkt efter det var slut.
Så drog jag och sambon till min syster för att fira påsk, jag fick iaf lite mat & fika.
Trots att de nästan hade ätit upp allt!
Vi var där till halv tio på kvällen.

Påskdagen hände inte så mycket heller, utan blev sovmorgon till 07:30 för min del hah.
Skönt!
Min bror kom på besök och vi åkte till loppis.
Kan inte påstå att jag fyndade nåt men köpte den är urgulliga kökssoffan på bilden.
Har tittat på den i flera månader ihopp om att de skulle sänka priset, men icke de.
Det fanns två stycken, den andra försvann den dagen.
Nu börjar det komma tyska & danskar till loppisen, så kände att jag var tvungen & köpa den nu innan den försvinner.
Nu står den i vardagsrummet så länge, tanken är att jag ska ha den i barnrum i framtiden.

Efter det blev det middag hos mor min, då även moster & morbror är nere.
Fick ett par skor av moster, då hon fick skoskav av dem.
Vi har iaf samma storlek tydligen (vet jag vem jag ärvt dem av haha), trodde hon hade små fötter som min mamma.

Hämtade lite virke därute till ett projekt, får väl börja med det snart.
Men det är ju så kallt ute!!

Annandag påsk blev det 90 års kalas för sambons morfar.
Vi var runt 20 personer, vet inte riktigt hur vi alla fick plats.
Fanns bara små bord, men det gick.
Det bjöds på smörgåstårta, ingen direkt favorit hos mig.
Det går att äta, men inte så gott.
Efter kalaset fick vi besök av Elias, Karroh & min bror.

Så idag är jag ledig och ska plugga, yeey.
Ha en bra tisdag!

Miss Baby Peaches

Låter som en fullspäckad påsk!

Svar: Det kan man lugnt säga, fast jag har fullt upp varje dag haha.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress