NathalieMarieBerg

Paket från apotea

Fick hem mitt paket igår från apotea, där i låg en bambu borste, menskopp från organicup & weleda skin food (universialkräm).
Älskar borsten och var lite rädd för krämen, då det innehåller mandelolja.
Jag är ju i vanliga fall allergisk mot mandel, så jag testade den men har inte märkt något ännu.
Kanske är lite mandelolja i, har iaf läst att mandelolja ska vara bra till mycket.
Den innehåller naturliga växtingredienser, så som ringblomma, kamomill & styvmorsviol som har använts som lugnande & vårdande effekt på huden.

Menskoppen kan jag inte säga så mycket om ännu, om några veckor så berättar jag om den,
Har iaf hört att den ska vara grym, så we will see.
Sitter och funderar på hur jag ska få in den i hålet hahah.
Den kom iaf i en söt liten låda och i en söt påse.


Kolla baksidan på borsten, sjukt snyggt mönster!

Veckan har bara rullat på som vanligt, jobb & plugg har det mest varit.
Klarade uppskrivningen idag, high five på den.
Fattar inte att jag snart är klar med den utbildningen också.
Efter det drog jag till gymmet och det var ett hårt pass.
Har ju inte varit där på ett tag, men nu fick jag motivationen för det.
Hoppas bara på att hinna gå dit fler gånger.

Ikväll blir det äntligen lugnt, lugn kväll har jag inte haft på länge.
Dock är jag skit trött.

Imorgon blir det praktik för min del & även på lördag.
Under påskledigheten ska jag göra en uppgift som sedan ska lämnas in till lärarna.
Resten av påsken får vi se vad som händer, blir en tur till min syster på lördagen efter praktiken.

Ska ta och fixa matlådan, så ha en bra kväll.
Vad ni nu ska hitta på? =)

Erika

Åh, hoppas du får det att fungera med din nya menskopp. Jag har en från www.menskopp.se och är hur nöjd som helst! Rekommenderar verkligen till alla. Det har blivit så lätt att ha mens helt plötsligt - inget krångel alls. (Men ja, det kan ta ett tag innan man får till tekniken, bara så att du vet. Ge inte upp om du inte får det att funka första gången. Det är verkligen värt allt det när man får det att funka!).

Svar: Får väl hoppas att det blir bra.
NathalieMarieBerg

Ronja Therese

Åh, jag gillar verkligen Weledas produkter!

Svar: Ja, de är underbara 😊
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress