NathalieMarieBerg

Snart advent-Önskelista


Nu när det börjar närma sig advent och de flesta har börjat handla julklappar.
Så tänkte jag visa min lilla önskelista, tog ett tag innan jag kom på något.
För egentligen önskar jag mig snö haha.

Men iaf, det jag knåpade ihop är: planksteksbrädor-hittade på Cervera, spritsset i silikon-Cervera, kamerastativ (visste inte ens att jag kunde ha ett.) & serveringsbräda i skiffer-Lagerhaus.

Med planksteksbrädorna kan jag laga planka och bjuda vänner/familj på, spritssetet har jag alltid velat ha för jag vill lära mig mer att baka och kunna göra såna där snygga bakelser.
Med kamerastativet kan jag ta outfit bilder utomhus & inomhus för den delen.
Och så var det serveringsbrädan, ja den var helt enkelt snygg och är i naturmaterial.

Har ni kommit på vad ni önskar er? =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress