NathalieMarieBerg

Helgen


Här är bröllops presenten jag håller på med, det tar tid detta.
Hoppas jag hinner bli klar, har lite mer än en månad på mig.

I fredags besökte vi Arvid och snackade skit.
Var rätt så kallt den dagen, så blev inte så mycket gjort.
Besökte karlns föräldrar också.

Lördagen spenderade vi med att städa lite, pyssla och på kvällen kom bonnen, Rosa och min bror på besök.
Bjöd på fika, snackade skit och kollade på konstiga program.
Blev rätt så sent, för jag var trött redan vid ett tiden på natten.
Det här med att vända på dygnet är jobbigt.
Jag fick ordning och reda på skrivbordet som jag har målat om för ett tag sen.
Ser mycket bättre ut och man kan använda det, ligger inte något skräp där längre.

Så idag har vi gjort klart renoveringen av tv-bänkern.
Det kommer i ett annat inlägg!

Vi slängde även skräp idag, Karroh och Elias kom på besök.
Men jag åkte iväg och besökte min mamma istället.
Det är fortfarande kaos i familjen, men förhoppningsvis går det på rätt håll nu än så länge.

Blir och lägga sig snart, börjar kl 6 imorgon bitti.
Ha det så bra! =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress