NathalieMarieBerg

Paket-Engelsons


Jisses, vilket väder det är idag.
Nog för att det är fint och mysigt, men att köra när ingen har skottat.
Det var inte lika roligt, speciellt inte med automat.
Men klarade mig hela vägen ner till Ica och sedan hem till mor min och firade henne lite.
Men åkte tidigare för att ville inte köra i mörkret om det inte är skottat.
Fast det var skottat hemma hos mig iaf, that´s good!
Bra hyresvärd man har!
Även om jag skottade lite själv med.

Dock fastnade karln min med bilen, precis vid soptunnan med för att en annan hade kört av och verkade som postbilen hade problem också.
Den står still och mitt ivägen, precis att man kom förbi den.

Kul med snö ja ;)

Men min vinterjacka och termobyxor hämtade jag och är mer än nöjd.
Så himla sköna, skulle dock slängt i ett par handskar också.
Kom jag på nu, frakten är ju rätt dyr.
Bra där Nathalie!

Så nu är kaminen på full gång.
Tur att det inte är lika kallt ute nu som det har vart innan.

Snart börjar Hart of Dixie och ni får ha det så bra i snön! =)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress