NathalieMarieBerg

Beslutångest-Hjälp

Jag behöver hjälp..
Hittade ett par ursnygga klänningar på ebay och jag tänkte beställa hem en.
Tänkte ha på midsommar och sommaren såklart.

Men jag vet inte vilken, jag tänkte den vita med blå blommor. Men karln min pekade på några helt andra men han tyckte ändå att alla var fina.
(Han pekade på dem två längst upp till vänster.)
Bra karl va!?! hahah
Beslutångest!

Så vilken hade ni valt? =)


 
Miss Baby Peaches

Jag älskar ju. Körsbär så jag hade valt den! Tror dock att du kan rocka allihop!

Svar: Ja, den svarta är också fin men tycker inte svart passar så bra till midsommar. Nog för att den funkar men njae. Sommaren är ju färgglatt! =)
NathalieMarieBerg

Johanna Marie.se

Alla va ju superfina! Dock väldigt mycket kopierade av Lindy Bops! :)

Svar: Ja, visst är dem & det kanske dem är :P De är ju billiga, så varför inte. Märket skiter jag i haha.
NathalieMarieBerg

Emelie

Den näst längst till höger högst upp, jättefin!

Svar: Tycker alla är fina, finns även som prickiga och två andra med mönster som inte kom med =)
NathalieMarieBerg

Ronja Therese

Oj, alla var verkligen fina! Jag gillar nog också den vita med blåa blommor, annars den tredje från vänster där uppe :)

Svar: Ja, det är lite svårt å välja. Finns även som prickiga och två till med mönster som inte kom med =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress