NathalieMarieBerg

Vinterlistan 2016
Hittade listan här.

Vad kommer du att äta i vinter?
Vanliga måltider, men även en eller två vändor med julmat och tomtegröt.
 
Vad kommer du att dricka i vinter?
Glögg, julmust, te och varm choklad.
 
Hur kommer du att fira jul?
Jag har inte en aning om hur det blir, känner för att hoppa över den dagen istället eller dra till London eller nånstans.
 
Vad gjorde du vid den här tidpunkten förra året?
Då hade vi precis flyttat in hit till soldattorpet och jag började jobba som terminalarbetare.
Kanske flyttade in hit någon månad tidigare men äsch vad gör det.
Annars vet jag inte vad jag gjorde, satt och kollade på massa serier.
 
Vilket är ditt bästa julpysseltips?
Julbak, binda en krans, göra egen adventsstake eller annat roligt pyssel.
 
Vad kommer du att lyssna på i vinter?
Lyssnar på julmusiken som går på radion när jag kör bil.
 
Vad läser du?
Väster om friheten av Thomas Engström.
 
Vad tittar du på?
Allt möjligt men ska kolla på julfilmer så som: Ensam hemma (älskar dem filmerna), the grinch.
 
Vad har du för vinterplaner?
Jobb, ska på lucia.
Då vi har fixat biljetter till det, måste vara ute i god tid, då det är full smockat med folk varje år.
Eventuellt någon mer julmarknad, julbak & pyssel.
Vi får se!
 
Hur håller du värmen i vinter?
Underställ, varm vinterjacka, varma vinterskor, halsduk, vantar & mössa.
Annars hoppar jag runt för att hålla värmen hah.
 
Vad ser du fram emot just nu?
Att julen ska vara förbi och det är vår snart.
Miss Baby Peaches

Kul att läsa dina svar!
Det lät ju superhärligt att dra till London!

Svar: Ja, det tycker jag med. Skulle vara kul att fira nyår i London, kanske blir det någon gång.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress