NathalieMarieBerg

I´m Alive
Hallå, jag lever!!

Varför jag inte har bloggat är för att vi inte har haft internet, men fick det idag.
Så jag har väl 100 inlägg att läsa, hahah.

Däremot lär det nog inte bli så mycket bloggande på ett tag.
Då datorn måste uppdateras och grejas.
Vilket karlns bror får fixa.
Den är mer eller mindre slö, så jag har inte alls någon lust att sitta här.

Vi trivs som fisken i vattnet här i torpet, bilder kommer så småningom.
Däremot har vi inte fått vår tvättmaskin än, den skulle kommit förra veckan och idag. Men den är försenad idag med, så nu ska den komma nästa torsdag.
Kommer den inte då, så jävla avbeställer jag skiten.
Dålig service!
Nog behövs det allt tvättas ;s

Blir att fortsätta städa sen när jag har läst klart alla inlägg och dammsugan ska laddas klart med.

Tänkte mera säga hej och att jag lever.
Men snart är det helg och julmarknad!! =)

Men vi höres någon gång framöver!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress