NathalieMarieBerg

Vaknar upp under ytan


Hallå i skuggan!!
Vart har jag vart, tagit vatten över huvudet?

Kan man väl säga, nä men jag har inte haft nånting att skriva om.
Jag går bara i skolan varje dag, händer inte alls mycket om dagarna.
Helgerna spenderas med karln min, träffa hans kusin och så.

I helgen vaktade vi karlns föräldras hus, så himla skönt och ha det för oss själva. Vi försökte på att göra hallonmuffins, vi följde inte riktigt receptet.
Skulle ju vart frysta hallon men ist la vi dem inne i kylen och där låg de i två dagar och var som saft sedan.
Mr.K hällde "saften" i smeten ist, de gick iaf att äta.
Men blev inte som jag ville.
Baka är verkligen inte min grej...
Chokladbollar, kladdkaka och pizzabullar kan jag.
Men tamefaan inga muffins xD

Dags å göra något vettigt, ha en bra vecka! =)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress