NathalieMarieBerg

Dopet & Lördagskväll

Igår var vi på dop som jag nämnde tidigare och det var trevligt.
Det blev tårta, kaffe och massa kakor
Här är presenten som jag och sambon gav, ett tåg med datum, längd, vikt, klockslag & bild från dagen Ville föddes.
Det kommer från rofadesign.
Det är en väldigt uppskattad present.
När jag ändå tipsar om tåget, så kan jag lika väl tipsa om personliga barnböcker från minbästabok.
Det är olika sagor man kan välja på och sen skriver man in barnets namn.
Det är också en väldigt bra present om man har idé torka. 
Kolla in sidorna, så ser ni själva! =)

Efter dopet, så åkte vi hem och lagade mat. 
Det fick bli ris, lax, äggsås och grönsaker.
Dock satte jag på fel ugn haha. Vi har ju en gammal spis och den har två ugnar.
Sen drog vi vidare till sambons föräldrar, där nästan alla hans syskon var.
Så det blev lite tårta igen och prat.
Det var mysigt!

Idag får jag nog ta och baka de dära bullarna, tänkte jag skulle börja snart.
Så är det klart innan nåt annat händer haha.
Hur spenderade ni eran lördagskväll och hur ska ni spendera söndagen? =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress