NathalieMarieBerg

Min födelsedag & De senaste dagarna

I lördags så fyllde jag 21 år, dock firade vi inte mig förens på söndagen med min familj.
Då jag ville på vår marknaden som var i stan men det var inte alls mycket att ha.

Så Elias & Karroh kom senare på kvällen, tittade på mello och fikade.
Fick tulpaner av dem & en trisslott.

På söndagen kom mor & hennes karl, mina bröder, min syster & hennes familj.
Bjöd på marängsviss & massa kakor, jag fick ännu mer tulpaner (Eros gillar verkligen att välta vaserna..)
Den där trädgårdsboken fick jag, hade faktiskt önskat mig den.
Även fick jag Per Mobergs träredskap, ska visa de senare (måste hitta nåt att ställa dem i hehe.)
Fick även en annan "grej", det kommer jag att visa sen.
Även fick jag ett förkläde med två kräftor på för min mors kille tyckte det passade mig.
Då jag äter mycket kräftor, dock äter jag det 1 gång om året & den är skit ful..
Det skulle nog vara en rolig grej, men ingen tyckte det var roligt (rätt kass humor har han xD)

Jag är nöjd, vet inte riktigt om födelsedags firandet är slut ännu.
We will see!!

Måndagen var det skola, körningen blev inställd för att det var så halt enligt lärarna.
Är det inte meningen att man ska köra då? xD
Menmen, istället fick vi ett häfte att göra som skulle vara som ett "prov".
Fattade inte riktigt vad han menade med det.
När jag kom hem så fick jag skotta snö, tvättade & diskade lite och kollade på 3 filmer.

Idag är jag ledig och äter mängder med kakor (kan inte låta bli när vi har så mycket sånt hemma nu), så har tvättat lite till, diskat & städat och ska ta och plugga lite.
Vet inte om vi ska ha prov imån eller inte, lärarna ändrar hela tiden..

Men ha en bra tisdag, så hörs vi! =)




Spinkfinger

Grattis i efterskott :)

Svar: Tack så mycket =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress