NathalieMarieBerg

Humble Brush

När jag var inne på apoteket då tandläkaren tipsade om en gel som jag skulle ha nytta av.
Så fick jag syn på denna humble brush, som jag har kollat in innan på humble brush hemsida och dem finns även på instagram.
Jag blev så glad när jag fick syn på den, för dem har precis kommit in till apoteken.

Alla borde ha en egen humble brush!
-Ekologiskt tandborste.
-Gjord i bambu.
-Mjuka borststrån.
-Fri från BPA.
-Nedbrytbart skaft.
-Komposterbar förpackning.
-Köp en, ge en!
För varje tandboste du köper, kommer tillverkaren att donera en tandborste till någon i nöd.

Tycker det är en sån bra idé och snygg är den med.
Dessutom är det en bra present när man har idétorka på vad man ska ge för nåt.
Då ger man även två stycken, hur bra som helst! 


Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh så smart, blev genast sugen på att slänga ut min plasttandborste, haha!

Svar: Ja, man blir ju de. Dock har jag 4 olika tandborstar nu haha xD
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress