NathalieMarieBerg

Make and Create-Kakfat


Förra veckan fick jag paket från Make and Create, här.
Fick tips om denna sidan när jag var hos panduro och skulle ha ett stativ till mitt kakfat men de fanns inte där.
Så köpte det på make and create, där finns allt möjligt pysselmaterial och hobbymaterial.
Dock blev jag tvungen och köpa mer grejer, då de har en viss kostnad man måste uppnå eller hur man ska säga haha.
Så det fick bli en målarbok, trädgårdshandskar, kakfatstativ och en kakelborr.


Och såhär blev mitt kakfat, måste ändå säga att jag är grymt nöjd.
Tallrikarna fyndade jag på loppisen som jag alltid går på, 20 kr sammanlagt.
Första tallriken är från rörstrand och den sista från gustavsberg.
Vem älskar liksom inte gammalt porslin!?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress