NathalieMarieBerg

Bio & Eros 1-årsdag-27 Maj

Lördagen den 27 Maj gick vi på bio och såg den nya Pirates of the Caribbean.
Självklart så älskade jag denna filmen också, dessa filmer går inte att hata.

Den är verkligen sevärd!!
Även var det kulturfestival i stan, så det var skoj att traska runt där och kolla på allt.

 
Dessutom var det Eros 1-årsdag, min lilla katt har blivit stor.
Sist vi vägde han, så vägde han 6 kg.
Nu vågar man inte väga honom hahah.
Har hört att några kompisars katter som är ca 3 år väger 3-4 kg.
Tycker knappt att jag matar honom, det måste ju vara musklerna han har ;)

Han hittade en leksak för ett tag sen, därav bilden ovan haha.
Tänkte jag skulle ha köpt en ny klöspelare till han, men nu är han ute hela tiden ändå.
Så det kan jag vänta med till hösten/vintern.

Han må vara jobbig ibland, men det går inte vara arg på han!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress