NathalieMarieBerg

Vandra i naturen

Jag blev så uttråkad av att sitta inne, så jag gick ut för att samla lite virke för mina byggen.
Sagt och gjort, dock blev det en liten längre runda.
Tyckte det var så skönt ut, dock märkte jag att det var kvavt efter ett litet tag och Eros ville ju självklart med.
När vi hade kommit en bit tyckte jag vi kunde gå hem till min mamma och för att dricka vatten.
Även för att se hur mycket Eros orkade.
Men märkte att Eros flåsade för mycket, vet inte hur mycket katter klarar av speciellt inte han. 
Så vi fick traska hemåt igen och vila bland flera stopp.
Men vilken kämpe han är, han ville inte bli buren trots att jag försökte ett par gånger.

Får hoppas att han blev av med ett par kilon nu och vi får försöka en annan gång att traska hem till mamma. 

Bland stoppen så blev det ett par bilder, bjuder på två.
Eros klättrade upp på två jakttorn av tre stycken. 
Helt slut körd var han nog inte, så mycket som han hoppade och klättrade.

Vet inte om jag lyckades ta mina termobyxor istället för regnbyxor, det blev väldigt varmt haha.

Undrar om jag kommer få besök av min bror, då han frågade om jag hade grå sytråd.
Jag sa "ja, lite grann" till han men inget mer svar efter det, som det brukar vara ehh..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress