NathalieMarieBerg

Lite tisdags babbel


Åt ris, fiskpinnar, citronsås med räkor & sallad till lunch förra veckan.
Super gott!!

Citronsåsen hittade jag recept hos jennysmatblogg här.
 
Jag trodde att denna planta va morot som jag hade sått, men icke det.
Det var visst ärtorna, dock trodde jag inte att ärtorna skulle ta sig eftersom jag gjorde fel i början med fröet.
Så jag råkade nog ta bort morötterna när jag rensade ogärs, men jaja.
Sånt händer, nytt försök nästa år.
Nu har jag ett stort trädgårdsland & rabatter.

Annars har jag bara jobbat hela tiden, igår var jag på allsång i Linnéparken med mamma, Anders, moster och morbror och vi hittade två andra släktingar som var med på kalaset i helgen.
Så var hemma sent igår och fick inte alls många timmars sömn.
Började kl 06:00 idag så jaa..
Känner att det börjar bli dags att lägga sig nu, skit trött.

Kalaset som var i helgen, det var trevligt. Vet inte riktigt vad det var för kalas. Vad jag fattade det som var att vi firade min mamma & moster för att de hade fyllt år eller nåt.
Så de bjöd över sina kusiner (vet inte alls vilka det var mer än två personer haha).

Imån blir det kvälls jobb och ska på möte med studieplaneraren.
På fredag kommer äntligen sambon hem.

Får bli ett litet inlägg & dåligt sammanfattat men det är alltid något.

Näheee, SOVA gonatt! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress