NathalieMarieBerg

Helgen & Veckan
Hej, har ni en mysig tisdags kväll?

Sitter här och kollar på bygglov efter en dag med praktik.
Trivs som fisken vattnet där fortfarande!

Tänkte berätta kort om helgen som var.
Fredags kvällen spenderades med att fira min bror som jag skrev i ett tidigare inlägg.
Så på lördagen kom Rosa & bonnen ut och vi bjöd på tacos & fika.
Kollade även på mello, tyckte det var lite lustigt att Owe gick vidare.
Men det var rätt kul det, ärligt talat bryr jag mig inte ett dugg om vem som går vidare.
Jag tittar på det för att höra bra musik.

Det blev en trevlig kväll det!
Däremot söndagen blev det inte alls loppis, även om jag ville dit.
Det blev barnkalas, jag och sambon hjälpte till på min systerdotters barnkalas.
Det blev lite livat men inte jätte mycket som förra året.
Nu gick tiden långsamt istället och barnen blev trötta efter ett tag haha.
Min syster och hennes make bjöd på mat och vi snackade skit tills klockan blev mycket.
Fick lite möbler av dem, det kommer jag visa och berätta om en annan gång.
Ska måla om dem innan och det är en liten annorlunda möbel än vad man brukar få hah.

Vad gjorde ni i helgen?

Resten av veckan för mig blir skola, gym & jobb imån.
Torsdagen ska jag eventuellt med till Malmö på praktik, därefter blir det jobb.
Fredagen består av jobb!

Ha en fortsatt bra vecka och vi hörs nog till helgen! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress