NathalieMarieBerg

Confidentliving


Så himla snygg bordslampa och ovanlig, inte alla som har en sån men ack så dyr.
Den är inte på prio ett listan direkt, den kostar 2700 riksdaler på confidentliving.
Men så himla fina grejer där och ovanliga.
Hittade ett soffbord som var byggd som en båt.
Skulle vart kul å ha!

Jag är ju den som inte är så förtjust i ikea, inte speciellt roligt och ha likadana saker som alla andra.
Å folk som tjatar på att det är billigt och bra, än sen?
Ska ju vara nåt man vill ha och dyrt behöver det inte heller va =)

Däremot var vi på ikea i fredags, köpte lite små saker och en skrivbordsstol som jag har tittat på ett tag där.
Ovanligt nog är det första möblen jag ville ha därifrån. Annars har vi bara soffbordet från ikea,

Idag har vi vart och fyllt på kylskåpet, köpte en kökslampa och en bordslampa/fönsterlampa på citygross.
Kommer bilder på det sen!
Var ett himla krab med glödlampor, då det lös för starkt på ena.

Annars har jag gjort egna chips med vitlökssmak, goda blev dem.
Betydligt godare än dem man köper och nyttigare.
(jag äter sällan chips och godis.)
Ska definitivt göras fler gånger.

Nu sitter vi och tittar på film på the lucky one, så vad gör ni i helgen? =)
 
Miss Baby Peaches

Kikade också på The Lucky One igår, den är superbra!

Svar: Ja, det är den. Slutade med att karlarna bytte kanal, fast jag hade redan sett den innan. Så det gjorde inte så mycket.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress