NathalieMarieBerg

Sammanfattning


Visar dessa två bilder från en frostig morgon med sol, testade olika inställningar på kameran.

Var ett tag sen jag skrev här, så tänkte göra lite kortfattat vad som hänt.
För den mesta delen så har jag bara jobbat och tränat.
Då har jag inte haft tid till att blogga, dessutom är det fullt ös på jobbet just nu.

Iaf när Lucia var, så åkte jag och sambon till domkyrkan och kollade när esteterna & några andra klasser hade gjort en sjukt bra Lucia igen.
Jobbet bjöd på en himla massa gottesaker!

Idag lördag drog vi till stan med Arvid & min bror Robin. 
De skulle handla julklappar, skit mycket folk var det.
Jag och sambon köpte bara lite mat och mina efterlängtade planksteksbrädor & korkunderlägg.
4-pack i båda, får bli några fler sen framöver, köpte dem på city gross.

Vi drog hem till oss, Arvid fixade pasta carbonara till oss, blev även fika & tv-tittande.
Jag sitter vaken just nu och ska hålla mig vaken till 5 inatt/imorgon, för jag ska vända på dygnet igen.
Ska nämligen jobba natten imån till måndag, så jobbigt.

Tänkte att jag skulle duscha men det kom inget varm vatten, av någon konstig anledning.
Vi har alltid varmvatten, men nu kom det inget ;o
Får se om jag hinner duscha imån då, imån ska vi nämligen fira min sambo och hans tvillingsyster.
Dem fyller 24 år på måndag.

Jag blev erbjuden att börja jobba mera på högre procent, men tackade nej till det.
Då jag ska börja plugga i januari, blir ytterligare ett körkort hah.
Blir att plugga till busschaufför, sen får vi se vart det leder för någonstans.

Ska fixa lite tidinställda inlägg, så jag håller mig vaken.
(Blev ett rätt så flummigt inlägg.)
Är svintrött!
Gonatt på er!


 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress