NathalieMarieBerg

FRIYAY & föregående dag var hemsk
Ja, äntligen är det FRIYAY!!
Tänkte jag skulle gå upp hyffsat tidigt även om jag är ledig.
Men det gick inte alls haha, jag var rätt så jävla slut igår.

Herregud, vad jag var irriterad igår på jobbet.
Och allt gick mer eller mindre åt helvetet.
Efter jobbet hade jag redovisning om isländsk saga och jaa, den gick ju också åt helvetet tyckte jag.
Jag fick black out och hade missuppfattat uppgiften.
Jag fick mer eller mindre prata allmänt, men jag fick ändå ett C.
Det trodde jag aldrig.
Jag tänker då aldrig redovisa efter jobbet igen, jag gör det hellre innan jobbet nästa gång.
Nervös som bara den var jag också, sen var det även två andra som hade valt samma saga.
Så att överträffa dem var ju inte alls lätt och berätta något helt annat om sagan gick ändå bra.
Nästa redovisning ska jag vara mer förbered och redovisa innan jobbet.

Jag är glad att den dagen är över och ska alldeles strax hoppa in i duschen.
Sedan tänkte jag städa och plugga lite.
Dessutom är det fint väder idag, kanon!
Kanske skulle ut och fota!?! =)

Ikväll får vi se vad som händer, blir väl iaf att titta på idol skulle jag tro.
Vad har ni för planer idag?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress