NathalieMarieBerg

Onsdag, YKB-prov & Provvakt

Bjuder en bild på Eros och mina rena fönster haha.

Hur är det med er?
Med mig är det bra, klarade andra ykb provet och har ett kvar nu.
Skönt det!!

Däremot fick jag sitta provvakt, när lärarna ville äta frukost/fika.
Det var en som fuskade, sa till personen att jag berättar det för lärarna sen.
Då sa personen: "Det blir ditt problem sen!"
Undrar vad personen menar med det!?!
Det blev iaf hans problem, lärarna blev inte glada kan jag lova.
Även var vi minst 4 vittnen.
Det syntes ju så tydligt också att personen fuskade, var ju inte direkt diskret.
Sånt folk ska inte ha körkort överhuvudtaget.

Nu sitter jag här hemma och vilar mig, ska ringa lite jobb och så.
Annars är det mest lugnt här än så länge.
Ska ha praktik på fredag, då börjar jag 06:10 och slutar på kvällen.
Så det blir en lång dag!

Annars har jag inga direkta planer inför helgen, mer än plugg igen.
Ska väl ta och putsa fönstrena igen, de blev inte rena när jag gjorde det i helgen hahah.
Har räknat ihop att det blir ca 40 fönster, vi har ju såna gamla fönster som man viker ut dubbelt eller hur man ska säga.
Inte roliga att tvätta kan jag lova!!

I helgen planterade jag ut allting, som jag hade börjat med här inne och andra fröer.
Undrar dock om de överlevde nu när det har varit minusgrader igen, så tråkigt..

Även kom min sambo hem i fredags och vi hade det rätt lugnt. 
Vi var på sambons kusins barns dop på söndagen och det var fint.

Har ni några planer inför söndagen, hörde att det skulle vara soligt och varmt iaf här jag bor.
Så får hoppas på det, men ni får ha det så bra =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress