NathalieMarieBerg

Klean Kanteen

Hej, det var ett tag sen nu.
Har lite för mycket och göra nu och för mycket i huvudet.

Men idag klarade jag tredje delen av YKB provet, så nu är det klart.
Så jävla skönt!
Rätt kul att det kommer en fråga som inte ens lärarna vet svaret på och svaret finns inte ens i böckerna hahah.

Uppkörningen är även planerad på den 19 juni.
Jag har även ett jobb på G över sommaren iaf.
Berättar mer om det en annan gång.

När jag kom hem hade mitt paket från goodforkids kommit.
En ekologisk rostfri vattenflaska i färgen lime pop från märket Klean Kanteen och den är fri från BPA.
Den rymmer 800 ml och håller sig kall länge och man slipper plastsmaken som man alltid får från de andra plast vattenflaskorna.
Denna kostar 249 kr, jag köpte även med en naturborste att diska med för 83 kr.
Tycker det är värt det, dessutom finns det olika storlekar och färger på den.
Utmärkt att ha med sig på vandring, träningen och överallt helt enkelt.

Får ta och fixa iordning mig inför jobb, så hörs vi! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress