NathalieMarieBerg

Våffeldagen

Idag är det våffeldagen och jag & sambon hade 4 år i veckan.
Så hade lite brunch idag, många våfflor blev det för två personer haha.
Vi brukar inte direkt fira våra årsdagar, vi äter lite gott och så.
Förra helgen var vi ju på bio.

Efter våfflorna så drog vi in en runda till stan, jag köpte välbehövliga necessärer.
Bland annat denna, fast i lila och denna.
Vet inte i hur många år jag har sagt att jag ska köpa nya, men nu är det gjort.
Nöjd är jag och grejerna får plats!

Även blev det en sväng till H&M, köpte denna pyjamas.
Nöjd med den med, då mina gamla pyjamas shorts är utslitna och små.

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, tänkte göra laxplanka men vi har nyss fått i oss mat.
Så får se!
Talang vill jag gärna se.

Imån ska jag till Värnamo med svärmor och köpa garn, det var min födelsedagspresent från dem.
Har inte virkat på ett tag nu, men hoppas på att börja igen.
Kanske hjälper med lite nytt garn.

Vad ska ni hitta på i helgen eller ikväll? =)
Miss Baby Peaches

Vad gott det ser ut!

Svar: Det har super gott, åt 5 st våfflor & 2 st på kvällen som blev över hehe.
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress