NathalieMarieBerg

Roadtrip-Födelsedagspresent
 

Lördags kvällen blev lugn, kollade på talang med sambon (eller han tittade på en film på datorn haha.)
Så umgås vi, ibland blir det så! xD
Han ville se någon film som jag inte ville se, vi började titta på den men jag fattade ingenting av den.
Sen började talang å han är inte så insatt i det..

På söndagen var det inplanerat att jag & svärmor skulle iväg och shoppa garn i Värnamo på Eks lilla bod.
Det blev min födelsedags present + 200 kr av dem.
Så det blev lite garner & ett par bambu stickor.
Japp, jag ska lära mig sticka höh.
Får se när jag börjar med det, har lite annat att göra klart först.
Allt det där gick på 463 kr och det var även rabatt på den del garner.
Köper aldrig akryl garn heller så!
Så de där födelsedags pengarna gav lite iaf =)
Även tog vi en runda till smålänningen i Bredaryd, har aldrig hörts talas om stället.
Men det var som ett litet Ullared, hittade en del men köpte inget.
Hade lite ont om tid, så får ta en sväng dit med sambon.

 
Svärföräldrarna bjöd även på smördegs inbakad fläskfilé med vitlöks mjukost, potatis & olika såser.
Grymt gott!
Blev även lite fik efter vi hade kommit hem, bullar & mackor.
Känner mig lite bortskämd!

Sen började det bli lite sent trots att det var ljust ute.
Kl 21:00 åt sambon & jag laxplanka, det blev gott men det där med att spritsa kan jag verkligen inte haha.
Den sista delen lossnar hela tiden när man ska spritsa eller så kommer ingenting ut.
Fattar inte alls hur den funkar, så får försöka någon annan gång igen. 

Efter det var det läggdags, blev ju lite sådär sent!

Idag har jag haft körning i skolan och ska jobba ikväll.
Så ha en trevlig måndag & kväll! =)



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress