NathalieMarieBerg

Släktkalas i Östergötland-20 Maj

Lördagen den 20 Maj var vi på släktkalas i Östergötland, nära Västervik och jag bara måste säga att jag älskar alla de där hagar och utsikten som fanns där.
Så fint!

Det var lite läskigt att träffa sambons pappas släkt, men det var hur trevligt som helst och maten var jättegod.
Dock blev vi bjudna på fika 3 gånger, så himla mycket socker.
Allt gillade jag inte, men maten var gudomlig haha.

På bilden ovan är det min sambo från vänster, sedan hans bror Jens & hans tjej Dana.

Det blev lite frågesport och vi var sämst haha, dessutom var det mobilförbud.
Men det var skönt och det blev mycket mer trevligare.
Jag höll inte alls koll på vad alla heter och glömde det lika fort som jag hörde det hah.

Det är väldigt mycket kalas i den här familjen, så man hinner knappt med att göra något annat.
De är ju 7 syskon med min sambo & han har 11 syskonbarn snart, det är ju ingen liten släkt direkt.
Men det är ju trevligt & roligt iaf! =)


Miss Baby Peaches

Låter som en bra dag!

Svar: Ja, det var det verkligen =)
NathalieMarieBerg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress